Obchodní podmínky
AST Education s.r.o., IČO: 21933499, se sídlem Záhřebská 562/41, Praha 2 - Vinohrady, PSČ 120 00, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp.zn. C 408743.
(dále jen „poskytovatel“)
Článek I.
Platnost a účinnost obchodních podmínek
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od okamžiku, kdy se obě strany, tj. poskytovatel služeb a zákazník, domluví na poskytování služby z nabídky na webových stránkách www.dej-prijimacky.cz provozovaných poskytovatelem.
- Vyplnění objednávkového formuláře na webových stránkách poskytovatele není pro zákazníka závazným objednáním služby. Služba je závazně objednána ve chvíli, kdy zákazník obdrží potvrzení poskytovatelem prostřednictvím e-mailu s podrobnostmi k vybrané službě.
Článek II.
Podmínky vztahující se k poskytování služby přijímačky nanečisto
- Služby mohou být poskytovány osobně poskytovatelem anebo jím pověřenými lektory. Poskytovatel je odpovědný za výběr a kvalitu lektorů.
- Služba přijímaček nanečisto je poskytována kolektivně; poskytovatel je povinen zveřejnit na webových stránkách konkrétní termíny a místo konání přijímaček nanečisto.
- Poskytovatel je oprávněn objednávku služby přijímaček nanečisto zrušit, a to i v případě, že tato již byla uhrazena. Tuto skutečnost je poskytovatel povinen neprodleně oznámit zákazníkům prostřednictvím e-mailu. V takovém případě je poskytovatel povinen nabídnout zákazníkovi náhradní termín poskytnutí služby, případně jiným způsobem upravit podmínky poskytnutí služby. Zákazník je oprávněn takto pozměněnou službu odmítnout a požadovat vrácení uhrazené ceny. Vrácení peněz probíhá bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem do 14 dnů od zrušení služby.
- Zákazník má možnost objednávku služby zrušit a obdržet plnou výši ceny služby zpět v případě, že došlo ke zrušení nejpozději do 72 hodin před plánovaným zahájením služby. Vrácení peněz probíhá převodem na bankovní účet uvedený zákazníkem do 14 dnů od zrušení služby.
- Jestliže zákazník z jakýchkoli důvodů uhrazenou službu přijímaček nanečisto nevyčerpá či nevyužije, uhrazená částka za službu se nevrací, nedohodnou-li se strany jinak.
- Jestliže zákazník v průběhu poskytování služby přijímaček nanečisto obdrží od poskytovatele materiály chráněné autorským právem poskytovatele či třetích osob, je zákazník povinen tyto materiály využít pouze pro své osobní účely.
- Poskytovatel těchto služeb neposkytuje záruku a nepřebírá odpovědnost za to, že uživatel či zákazník vykoná jakékoli testy či zkoušky úspěšně. Předmětem plnění je pouze poskytnutí možnosti využít činnosti spočívající ve vzdělávání a doučování.
Článek III.
Podmínky vztahující se k poskytování přípravných kurzů
- Služby mohou být poskytovány osobně poskytovatelem anebo jím pověřenými lektory. Poskytovatel je odpovědný za výběr a kvalitu lektorů.
- Služba přípravných kurzů je poskytována kolektivně; poskytovatel je povinen zveřejnit na webových stránkách konkrétní termíny a místo konání přípravných kurzů.
- Poskytovatel je oprávněn objednávku služby přípravných kurzů zrušit, a to i v případě, že tato již byla uhrazena. Tuto skutečnost je poskytovatel povinen neprodleně oznámit zákazníkům prostřednictvím e-mailu. Zákazník obdrží volné lekce ve výši zrušených lekcí; případně je zákazník oprávněn požadovat vrácení uhrazené ceny. Vrácení peněz probíhá bankovním převodem na účet uvedený zákazníkem do 14 dnů od zrušení služby.
- Zákazník má možnost objednávku služby zrušit a obdržet plnou výši ceny služby zpět v případě, že došlo ke zrušení nejpozději do 24 hodin před plánovaným zahájením služby. Vrácení peněz probíhá převodem na bankovní účet uvedený zákazníkem do 14 dnů od zrušení služby.
- Jestliže zákazník z jakýchkoli důvodů uhrazenou službu přípravného kurzu nevyčerpá či nevyužije a neoznámí tuto skutečnost do 24 hodin před zahájením lekce, uhrazená částka za službu se nevrací, nedohodnou-li se strany jinak.
- Jestliže zákazník v průběhu poskytování služby přípravných kurzů obdrží od poskytovatele materiály chráněné autorským právem poskytovatele či třetích osob, je zákazník povinen těchto materiálů využít pouze pro své osobní účely.
- Žádost o vrácení částky za přijímací zkoušky musí obsahovat jméno zákazníka, unikátní identifikační kód zákazníka a bankovní účet, na který zákazník požaduje vrácení peněz.
- Poskytovatel těchto služeb neposkytuje záruku a nepřebírá odpovědnost za to, že uživatel či zákazník vykoná jakékoli testy či zkoušky úspěšně. Předmětem plnění je pouze poskytnutí možnosti využít činnosti spočívající ve vzdělávání a doučování.
Článek IV.
Podmínky reklamace
- V případě nespokojenosti zákazníka s poskytováním služby je tento zákazník oprávněn službu reklamovat, a to nejpozději do 48 hodin od konání zakoupené služby, prostřednictvím e-mailu adresovanému poskytovateli na adresu info@dej-prijimacky.cz.
- V e-mailu, jehož předmětem je reklamace služby, je zákazník povinen uvést datum reklamované hodiny přípravného kurzu, unikátní identifikační kód zákazníka, jméno lektora a konkrétní důvody, které jej vedly k reklamaci předmětné hodiny.
- Pokud bude reklamace poskytovatelem uznána jako oprávněná, nebude reklamovaná služba přípravného kurzu zákazníkovi účtována.
- Reklamacím, které nebudou řádně oznámeny do výše specifikovaných 48 hodin, nemusí poskytovatel vyhovět.
Článek V.
Podmínky vztahující se k poskytování služby doučování, úhrada předplatného, čerpání předplatného a informace k odučeným hodinám
- Veškeré řádně odučené hodiny, na které se podle podmínek zákazník přihlásil, se automaticky odečítají z předplatného uhrazeného zákazníkem.
- Poskytovatel se zavazuje elektronicky aktualizovat zákazníkovi přehled odučených hodin na účtu zákazníka na webových stránkách poskytovatele.
- Pokud zákazník nevyčerpá veškerý předplacený kredit na služby doučování, budou mu na základě jeho žádosti zaslané e-mailem do 14 dnů ode dne ukončení přípravných kurzů na e-mail info@dej-prijimacky.cz prostředky vráceny bezhotovostním převodem na zákazníkem uvedený bankovní účet v plné výši, a to do 30 dnů od zaslání žádosti.
- Žádost o vrácení kreditů musí obsahovat jméno zákazníka, unikátní identifikační kód zákazníka a bankovní účet, na který zákazník požaduje vrácení peněz.
Článek VI.
Průběh doučování a podmínky pro domluvené hodiny
- Cena služby je specifikována na webových stránkách poskytovatele a odvíjí se od zvolené učebny.
- Jedna hodina doučování trvá 60 minut.
- Služba doučování je poskytována v termínech stanovených na webových stránkách poskytovatele.
- V případě, že zákazník chce zrušit domluvenou hodinu doučování, je povinen tak učinit neprodleně poté, co se dozví o skutečnosti, která brání proběhnutí stanovené hodiny doučování, nejpozději však 24 hodin před plánovanou hodinou doučování, a to elektronicky na webové stránce www.dostan-se.cz, nebo žádostí obsahující náležitosti uvedené v tomto článku zaslanou na e-mail info@dej-prijimacky.cz.
- Jestliže zákazník zruší již přihlášenou hodinu doučování později než 24 hodin před plánovaným začátkem lekce, zákazník ztrácí právo na vrácení částky ve výši ceny přihlášené hodiny.
- Jestliže zákazník v průběhu poskytování služby osobního či online doučování obdrží od poskytovatele či lektora materiály chráněné autorským právem poskytovatele či třetích osob, je zákazník povinen tyto materiály využít pouze pro své osobní účely.
Článek VII.
Podmínky vztahující se k online kurzu
Úvodní ustanovení
- Tyto podmínky upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem (AST Education s.r.o.) a zákazníkem, který využívá online kurz poskytovaný Poskytovatelem na platformě www.dej-prijimacky.cz (dále jen „Web“).
- Online kurz je určen pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky z českého jazyka a matematiky.
- Online kurz je přístupný po úspěšné registraci a zaplacení poplatku na Webu.
Registrace a studentský profil
- K přístupu do online kurzu je nezbytné si vytvořit studentský profil na Webu.
- Zákazník je povinen při registraci uvést pravdivé a aktuální údaje.
- Studentský profil je nepřenosný a zákazník je zodpovědný za ochranu přístupových údajů a osobních informací.
Platební podmínky
- Cena online kurzu je uvedena na Webu.
- Po úspěšném zakoupení kurzu není možné částku za kurz vrátit, kromě výjimečných situací posouzených individuálním rozhodnutím Poskytovatele.
Práva a povinnosti Zákazníka
- Zákazník je oprávněn využívat video lekce, studijní materiály a další obsah kurzu výhradně pro svou osobní potřebu.
- Zákazník nesmí obsah kurzu kopírovat, sdílet nebo šířit za účelem komerčního zisku. Porušení těchto práv může vést k právním následkům.
- Zákazník je povinen chránit své přihlašovací údaje a zabránit jejich zneužití třetími osobami.
- Zákazník má přístup ke kurzu po dobu 18 měsíců.
Práva a povinnosti Poskytovatele
- Poskytovatel zajišťuje přístup k zakoupenému kurzu pro registrované zákazníky po dobu 18 měsíců.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za technické problémy způsobené technikou zákazníka.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu obsahu nebo rozsahu online kurzu, pokud je to nutné pro zajištění kvalitní přípravy zákazníka.
Ochrana osobních údajů
- Poskytovatel shromažďuje a zpracovává osobní údaje zákazníka v souladu s platnými předpisy o ochraně osobních údajů, zejména GDPR.
- Poskytovatel se zavazuje neposkytnout osobní údaje zákazníka třetím stranám, pokud to není nezbytné pro poskytování služby nebo požadováno zákonem.
Reklamační řád
- Pokud student zjistí problém s dostupností kurzu nebo technické chyby, může se obrátit na zákaznickou podporu Poskytovatele na e-mail podpora@dej-prijimacky.cz.
- Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od jejího obdržení.
Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na Webu.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto podmínky. O změnách budou zákazníci informováni prostřednictvím e-mailu nebo zveřejněním na Webu.
- Jakékoli spory vzniklé z těchto podmínek se budou řešit v souladu s právními předpisy ČR.